İyi akşamlar. Oğluma doğduğunda su fıtığı tanısı koyuldu ve malesef 2 yaşını doldurmasına rağmen geçmediği için cerrahi müdahale yapılması gerekiyor. Doktor arayışındayız. Bursa içinde iyi bir çocuk cerrahı önerebilecek arkadaşlar var mı acaba ?
Çok tedirginim ve korkuyorum. Acaba aynı durumu yaşayan anneler bu süreç hakkında bilgi verebilirler mi ?