Cly01 vallah bizde 1yasindayiz yaklaşık 3haftadir geceleri agliyo fazla ağlaması yok ama yatakta kendini çok sağa sola atiyo ediyo çok huysuz gece oluyo gündüz bıraktığım gibi uyuyo ama gece felaket o yüzden gece olsun istemiyorum acaba bizimkide mi terör nedir