Selam kızlar 3.5 yaşında kızım var bu aralar aşırı inat zor sinirli istediği olmadığında ağlayıp başka birine dönüşen eşimle çocuk mevzusu geçti istemediğimi söyledim kendisi yardım eden biri ddğil kızıma tek baktım diyebilirim ama bu çocuk mevzusu çevre baskısı benim moralimi bozmaya başladı kendimi suçlu hissediyorum yalnızmıyım acaba bu konuda