emmmy aşırı hareketli olması da mı otizm belirtisiymis ? Burada post okuya okuya kafayı kırmama gerçekten ramak kaldı, paranoyak oluyorum gittikçe. Benim oğlum da 9 aylık çok hareketli, yani hareketi şöyle yürümek istiyor sürekli, tam anlamıyla emekleme yok sürünebiliyor ama tüm evi sürünerek dolaşmak zor geliyor galiba yoruluyor ve o da onu sürekli ellerinden tutup yürütmemizi istiyor, ben bunu ayının verdiği hareketliliğe bağlıyorum, uzun uzun oyuncaklarla oynamaz mesela. Ama ismiyle seslendiğimde bakıyor, baba nerde diyorum direk babasına bakıyor mesela dede nerde diyorum direk dedesine bakıyor. Ver elindekini bana diyorum uzatıyor tam alicam elini geri çekip gülüyor mesela aaa beni kandırdın mi diyorum gülüyor mesela beni anlıyor, kucağımdayken bi yerde birşey görür mesela onu almak ister kolunu uzatıyor böyle yukarı doğru parmaklarını da açıyor istediği şeye doğru ıııhh ııhh diye sesler çıkarıyor mesela ne istediğini bana anlatabiliyor, henüz tek işaret parmağı ile gösterebilme yok tabi. Gel gel yapıyor mesela canı isterse, 2 gözünü aynı anda kapatmayı öğrenmiş göz kırpar gibi sevimli bir yüz ifadesi ile onu yapıyor bize hadi kırp gözünü annecim diyorum yapıyor mesela. Yani olabilir mi sizce Allah korusun ama burda okuya okuya paranoyak oldum.