Huma_kus34 AlinaSaree 01-03 aylık büyük ebarlatı ama 280 birkere giydik şuanki fıyatı çok yüksek trnyoldan almıştım
Huma_kus34 [silindi] pokyy bebe diye bıryerden aldım bebegım kışın çok çıkarmadım çabuk büyüyorlar oyuzden satıyorum 2 kere gıydık 280 TL şuanki fıyatından baya düşük verıyorum