Kızlar selam. Bebeğim 4 aylık kilosu falan çok iyi maşallah ama artık onun dengindeki bebekler 5-6 saat uyanmadan uyuyormuş acıkması da aynı şekilde 3-4 saatte bir oluyormuş ama bizde hiç düzen yok🤦♀️ Max 2 saat memesiz dayanıyo sonra huzursuzluk başlıyor. Bakıyorum baya da emiyo sanki saatlerdir aç gibi anlamadım yani. Böyle bişey yaşayan var mı sizce neden oluyor?