Menekkse biz de 5 aylık olcaz yakında aynıyız. Bi de üstüne kolik bebek ve gaz problemimiz devam ediyo. Emdikçe karnı ağrıyo gaz sıkıştırıyo kıvranmaktan uyuyamıyo bi yerden sonra başlıyo ağlamaya sabahı kucakta ediyoruz. Sabah dediğim de 5 buçuk 6. 😓