secoz Ulk633 6ay devam etti emzirdiğini için oluyor sanırım kızım 6aylık oldu memeyi bıraktı ertesi gün regl oldum düzene girdi. Normal yani 40. Gün kontrolüne gittin mi doktor zaten sorun olsa söylerdi
Ysgl26 40 günde bitmesi gerekir en geç csnım. Bi doktorunls görüş istersen pıhtılaşma sorunu olabiliyo bazen
Prensesim-0109 Kızlar bende doğum yapalı 14gün oldu tam dikişlerin uç kısmı yani en başı hafif top top gibi içi doktor köşelerdeki normal dedi sizdede öyle olmuş muydu
Defnemoms__ Prensesim-0109 bnm dikiş yerleri dgl de karnımın sol kısmında yumurta gibi sismisti ultrasyondn bakıp norml dedi ztn 1 2 gün sonra da geçti
cnsymn Ulk633 evet hamilelik öncesi zamanıma geri döndüm zaten 56 kio ile hamile kalmıştım. Şuan 56-57 kiloyum. 10 aylık oldu bebeğim hiç de dikkat etmedim. Annelik verdiriyor genelde