Serenay4
Ben şöyle yapıyordum.bebegi kucagımda hafif yan yatırıp şırınga ile çok hızlı bır sekılde saglı sollu burnuna sıkıyordum sonra hemen sırtına vuruyordum oluk oluk akıyordu buna ragmen yinede tıkalı olurdu. 10 aylık oldu sonra aniden düzeldi.
Bence nasıl yaptığınızda cok onemli. Bi süre sonra eliniz alısıcak.
Birde tuzlu su ile yapardım (dr sormustum oda önerdi) daha iyi temizliyordu burnunu. Aspiratör ile cekmeme gerek kalmıyordu