Lena123moms kolik derseniz kolik olur ..
Deyin ki sesli şekilde ; elhamdülillah evladım iyi. Huzurlu, sakin, sindirim sistemi güzel çalışıyor. Gazını güzelce çıkarıyor. Tuvaletini güzelce yapıyor. Çok şükür sağlıklı. Gibi gibi sesli şekilde söyleyin
Çünkü kötü bir adama iyisin iyisin denilse iyi olması, iyi adama kötüsün kötüsün denilse kötü olması çok görülmüştür..