7 aylık emerek uyudu hep 4. Aya kadar iyiydi emziririm yatırırdım uyurdu emziği bir süre aldı sonra oyuncak sanıp ağzından çıkarıp oynamaya başladı bende tekrar ısrar etmedim uyuyor diye şimdide büyüdüğü için tekrar alıştırmak istemedim gece sorun olmuyor ama gündüz emerek uyuyor yatırıyorum yarım saat resmen kurulu alarm gibi uyanıyor hemde çığlık çığlığa ağlayarak tekrar emzirirken yatıyor yoksa uykusu kaçıyor sürekli böyleyiz çıldıracam uykusuzluktan ek gıda da yemiyor Allah rızası için biri bana akıl versin ne yapayim yemekler hep boşa gidiyor mama ve anne sütü alıyor