Prenses08 çok erken bebe bisküvisi için bence ayrıca paketli gıdalarla ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi benim fikrim bu yönde benim kızım 9 aylık daha dün bitane verdim eline cicibebe ben yoğurtla başladım sonra sebze püreleri sonra meyve diye gittik tatlı hiç vermedim meyve şekeri dışında ve dünkü bisküvi dışında bütün bu süreçte de hazır kullanmadım kendim yaptım