Jruraz Kızlar eşi gece bekçisi olan var mı karakolda nasıl yapıyorsunuz geceleri tek başına yoruluyormusunuz gece çalılişıp gündüz uyuduğu için ben herşeye tek yetişiyorum sizde durumlar nasıl ?
Omurbebek Jruraz benim de eşim bekçi. Eşim dokuzda gidiyor beşte geliyor. Sabahta en geç onbir de kalkar. Gün içinde de çok uyumaz. Sürekli bebekle oynamayı ilgilenmeyi sever. Ben hiç yorulmuyorum sadece geceleri yanımda değil diye çok üzülüyorum.
Jruraz Omurbebek nerde görev yapıyp acaba 2+1 çalışıyor eşim sabah 9 akşam 7 ama 11 de kalktığı çok nadir şanslısınız o zaman
Omurbebek Jruraz benim eşim her gece akşam dokuzda gider sabah beşte gelir. Üç günde bir evde. Sizin eşini gündüz mü çalışıyor?