Melike13 aynı durumdayım suan bi ay oldu göğüs yaram gecmedi denemedigim sey kalmadi sol göğüsüm bakılmayacak kadar kötü oldu 3 gün emzirmedm biraz degisti geciyor heralde dedim emzirdim yine açıldı yara sanirim ben sol göğüsümü doğru veremiyorum kahverengi yerini almiyor ağzına ısırıyor gibi oluyor kimden yardım almaliyim acaba 😏