Simay54 Kızlar on gündür bebeğimde gözünde kayma vardı bugün doktora gittik ilaçsız ölçüm yaptı 3.5 diyor ilaçlı olsa 7yi bulabilir diyor birkaç bekleyelim sonra tekrar ölçüp gözlük verebilirim dedi var mı bu durumda olan süreç nasıl işliyor çok üzgünüm
Cnsll Merhabalar tekrardan ölçüm yaptırdınız mı benim kızımda hipermetrop göz damlasıyla ölçüm yaptılar 6-6.5 çıktı gözlük kullanacak mecbur daha henüz 9 aylık
Cnsll Emuleys başta çok zorladındım dönem dönem yine zorluyor fırlatıp atıyor ama alışıyor.Doktor hatta günde ortalama 2 saat bile taksa yeterli bu kadar kasmayın bile dedi