Eylull12 Merhaba arkadaşlar ben mebte öğretmenim.Birsey sormak istiyorum doğumdan sonra maaşımı pttden mi alacagim yoksa karta mi yatacak doğum yapan anneler cevap verirseniz sevinirim.
Wanderlust Eylull12 bu sene ne kadar bilmiyorum ben gecen yil dogum yapmistim. Dogum iznindeyseniz kesinti olmaz