eminekuzu Emzirirken covid olan var mı aranızda? Ne yapabilirim hem bebeğim hem kendim için? 4 aylık kuzum 🥺
kurabiyem28 eminekuzu kızım covit olmuş haberimiz yok ateşle anlaşıldı. Sanırım kızımdan da bana geçmişti. Bende de 1 gün sonra belirti vermeye başladı. Sadece ateş vardı bebeğimde. Ben grip gibiydim. Kızım hemen toparladı 2 gün ateş yaptı. Sık emzirdim. Çok geçmiş olsun
Balevlatm eminekuzu aşa yukarı oğlum da o aylardayken bizde kovit olduk bizden 2 gün sonra ona geçti çift maske takiyordum yanında çok durmamaya çalıştık eşimle ama bulaştı yinede dikkat edin maske eldiven kullanın odayı havalandir temzile bebeğine geçerse de korkma bebekler bizden daha çabuk atlatiyor mus.2 güne iyileşti oğlum 39 ateş olmuştu boğazları kötü olmustu bide geçmiş olsun insllh bebeğinize bulaşmaz
Gl_01 eminekuzu ben ve bebeğim ayni gece hastalandik 8 aylıktı. Emzirmeyi hic kesmedim maske taktim emzirirken. Bebegimin 1 gün surdu ama ben 2 haftada ancak atlattim. Gecmiş olsun size de 🙏
Guneskizi Ben doğumdan gelir gelmez kovid olmıştum, doktorum dedi ki eldiven giy, maske tak, çocuğa öyle yaklaş çocuk sürekli virüse maruz kalmasın demişti öyle yapmıştım
Arzu_Doruk 3 aylıkken olmuştum bende bol bol emzirin elimi sürekli dezenfekte ederdim çift maske ile emzirdim geçmiş olsun
gulse_uyak öncelikle çok geçmiş olsun.ben de ilk koronada oldum bebeğim 5 aylıktı.hep masle taktım ilaç kullanmadım ve çok ağır geçirdim.hep emzirdim ama hep maskeyleydim gece uyurken bile maske vardı ağzımda.bebeğimde covid oldu ama 1 kere 39 derece ateş oldu şurup verdim geçti evdeki kimseye geçmedi 9 yaşında oğlumda var eşime de geçmedi.enteresan bi hastalık.yemek yerken ayrı yedim evdekilerden.vs..
eminekuzu Çok teşekkür ederim güzel anneler 🤍 insan bazen gerçekten kendini çaresiz hissediyor, yalnız olmadığımı bilmek bana güç verdi.. Allah yavrularımızı korusun 🙏🏻💖