Birkucukeylulmeselesi Oznur23erkan ben 2. Normalden sknra hemoroid okudum birebir aynısı ama sezeryanj duymadım olabilir doğumla alakalı galiba gerçi ıkınmadan kaynaklı falanda yazıyordh ama
Tiffany Oznur23erkan Öncelikle hayırlı olsun diyorum :) basur için :) evet sezeryan da olsa oluyor. Senelerdir naaptiysam geçmedi. Yediklerimize dikkat edersek sıkıntı yok 😢
Elfvli Oznur23erkan sezeryan ile basur un bir ilgisinin olduğunu düşünmüyorum. Ben iki tane sezeryan oldum ama hiç böyle sorun yaşamadım. İlk.dogumum da normal doğumdu o zaman olmuştum. Isınmadan dolayı.
Misracalik Oznur23erkan bende oldu canım cok kotu derecede degil sadece kabız oldugumda azıyor ve kanayıp acıyor kabız olmamaya dikket et
azra22 Oznur23erkan buna en iyi gelen şey proctolog fitili, günde iki defa, ayrıca yeməklerinize dikkat etməniz lazım hergun elma, kayisi, probiotik yogurt aktivia ve s. kullanirsaniz sorun gecer
Ysgl26 Benim zaten vardı sezaryenden sonra iyice arttı. Bir de normal doğursam ne olacaktı acaba merak ediyorum
defnemommm Ben normal doğum yaptım ama basur sağolsun keşke sezeryan olsaydım diye oturdum ağladım demek sezeryandan da sonra oluyormuş 😓
Ozgdlny Ay ben oldum böyle bir ağrı sancı yok hemde dış basur. Patlayınca rahatlıyorum. Krem ve fitil kullanıyorum bende pek bağlantıyı anlamadım ama oluyormuş 🤷🏻♀️