Kızım 2 yaşında emerek uykuya geçişini sağlıyor gece de bir kaç kez uyanıp emiyor bu aralar hiç yemek yemiyor iştahsız artık bıraktırmam gerekiyor ama gözümde o kadar büyütüyorum ki sanki hiç aşamayacağım bir engel gibi geliyor bana. Sabır taşını kullanıp memeden kesebilen varsa önerinizi söyleyebilir misiniz gerçekten artık tükenmek üzereyim 😩