Gmzynpasya canım en başta çok kararlı olmak lazımmış dün akşam yine ayağımda sallıyordum tekmeliyor artık büyüdüğü için bi anda sinirlenip eğitim vermeye karar verdim ama artık tak etti canıma hem bana hem ona eziyet diye düşündüm ve yarım saat sürdü dün uykuya geçmesi şöyle yaptım; yatırdım beşiğine verdim uyku arkadaşını yanına yanında durdum hiçbişey yapmadım ilk başta uyku arkadaşıyla oynadı falan 15dk sonra mızırdanmaya başladı hadi uyuyicaz uyumamız lazım pışş pışş falan dedim ağlaması arttı ama uzun uzadıya olmadığı için kucağıma almadım emziğini her düşürdüğünde verdim ağzına ve meditasyon müziği ile uyutuyordum hep onu açtım ve poposuna elimde yavaş yavaş vurarak pış pış yaptım bi o yana bi bu yana döndü derken gözler gitmeye başladı. Gündüzleri ise aynı şeyleri yaptım zaten çok zorlamadı beni sağolsun normalde 10da geçiyor gece uykusuna bu sabah 7ye doğru uyandıği için gece uykusuna erken geçti i. Ama ben şuna inanıyorum uykuyu seven bebekler uyku eğitiminde daha başarılı oluyor ama sevmeyene ne yaparsanız yapın biraz zor oluyor benimki ayağımda sallarkende çabuk uyurdu ama büyüdüğü için artık ben zorlanıyordum gittiğim yerlede vs hep yastık istiyordum inşallah alışırda çabucak beni zorlamaz 😬