Arenmomm ilk gün başlamıştı benim, 2ay oturarak uyudum yatamadım. Yüzde 2yan etkisi olabiliyormuş. Ama sizinki sonradan başladıysa belki bebeğin altını falan değiştirirken egilmemeli, siz de yatağa oturarak değiştirmelisiniz. Belki alışık olmadığınız için bele ekstra yük biniyor dur. Sonradan yan etkisi görülür mü bilmiyorum. Benim 3 4 ay topallayarak yürümüştür, zamanla azaldı. 15aylik bebeğim hala bel hassasiyeti var. Bugün tutuldu mesela. Bu arada sıcak uygulamak rahatlatıyor.