Dimitrina_kovaceva Eslemdemr0308 o dönem hep önlük kullanıyordum yetmiyordu 15 tane önlük vardı her dk değiştiriyordum 😄😄😄
Eslemdemr0308 Dimitrina_kovaceva bende önlük takıyorum önü ıslanıyor çok sebebi ne peki biliyormusunuz?
Yas3mingcl Benimki 9 aylık, doğduğundan beri selli 🤣 önlük dayanmıyor o derece 😅 yanaklarda tükürük bezi var bebeklerin yanağını sıkmamak lazım yoksa patliyormus bu yüzden seli akabiliyormus ama dediğim gibi bizimki doğdu doğalı böyle alıştık
Eslemdemr0308 Yas3mingcl hiç yanağını sıkmadık bu son zamanlarda akıtmaya başladı yoktu bu zamana kadar tükürüğünü yutamıyor mu acaba o yüzden mi akıtıyor diye düşünüyorum
uyanancirkin Eslemdemr0308 dişten sanırım. Kızımdada aynı şekilde oluyordu 13 veya 14 aylıkta dişi çıktı. Bakalım oğlumda ne zaman gelecek
TheBaby Eslemdemr0308 Evet o aylarda başlıyor bizim öyle oldu ama diş 7.ayda geldi. Şimdi 16 aylık azılar çıkıyor ama görmen lazım akıntıyı önü komple ıslanıyor önlük takıyorum o bile çare etmiyor
As06- Eslemdemr0308 nedeni ne bilmiyorum ama bize ikinci ay kontrolünde doktor salyalanmalar başlar bu ay normal demişti
TheBaby Eslemdemr0308 Ama ben size yazdım dedimki bizimde aynı anda başladı ama 7.ayda çıkardı. Bu salyalar başlangıç henüz. Akıntı başlayınca çıkmıyorki hhemen. Siz yazdığımı tam okumamışsınız
Mucizelerherzaman Eslemdemr0308 benim bebeğim 33 günlükken tükürük çıkarıyordu ve yutamıyordu başta genzine kaçıyordu. Reflü tanısı aldı bir süre ilaç kullandık şuan ilaç kullanmıyoruz. O tükürük olayı kusma şeklinde devam ediyor. Arada mama verdiğim için reflü maması al dedi onunla devam ediyoruz. Reflü 6. Ay gibi düzelir dedi. Sıklıkla görülen bir durum . Belki bebeğinizin reflüsü de olabilir gözlemleyin sonra doktora anlatın
berenkus_ Eslemdemr0308 reflüsü olabilir mi benim bebegim de öyleydi bazen yüzünü eksitiyordu hatta doktorumuz reflüsü olduğunu soyledi
Cagan-Atam Eslemdemr0308 Benimde aynı sizin gibi 2 aydan sonra tükürük akmaya başladı oğlumun üstü şakır şakır oluyordu ki hala öyle 2 gün önce doktor kontrolü vardı diş çıkarıyor(3 ay 20 günlük)🤣🌺 3 aydan sonra normal kabul ediyor doktorlar
secoz Eslemdemr0308 kızım o dönem şırıl sıklam olurdu 😂 sürekli üst değiştirmek zorunda kalırdım. Sonuç 3ay 20 günlük oldu 2 diş aynı anda patladı 🫠