Ervaserra1 Evde yapacağım, malzemeleri falan aldım, papatya konsepti yapacağım ve her şeyi kendi emeğimle yapacağım, İzmir’e dışarı kuru soğuk olur maalesef mümkün değil. Belki kafe tarzı bir yer olabilir ama onda da evimdeki samimi ortamı yakalayamam muhtemelen çünkü çok fazla kişi olmayacağız. O yüzden evimizdeyiz. 🙏