İki haftadır birden bire memeyi bıraktı emerken çok ağlıyor hatta hix tutmuyor biberon kullanmadigi için mama ya da sağımda yapamiykruz delirecem çözümü olan başına gelen var mı bildiğiniz aç sadece uykuda tutarsa emiyor asla.biberin almıyor midesi bulanıyor