Kdrye 4 . Ayına girecek neredeyse 1.5 aylıktan beri veriyorum rosmandaki bebekler için olanından alıyorum ama aktardan aldığımı vermiyorum o ağır gelir onu ben içiyorum bebek için olanını ona içiyorum çok memnunun bebeğim uyku problemi yaşamıyor gündüz 2 uyku çeker 2 er saat akşamda 8 dedi mi bayılır sabah 7 de uyanır tabi belli aralıklarla alarm kurup kalkıp emziriyorum