4 aylık bebeğimi pazartesi günü sünnet yaptırdık. Akşamında yoğun ishal oldu ve kaka bulaştı, beraberinde de kanaması oldu. Doktor kanayan alan enfekte olmaz dedi ılık su ile yıkayın dedi. O günden beri sürekli takip ediyorum. Doktorun dediği gibi sarı merhemi sürekli sürüyorum ama kanama zaman zaman devam ediyordu. Pipi başı bembeyaz oldu. Sürekli doktoruna fotoğraf attım ama normal olduğunu telaşlanmamam gerektiğini söyledi. Bugün dayanamayıp başka bir doktora gittik ve o da enfeksiyon olduğunu antibiyotik kullanmadan geçmeyrcrğini söyledi. Agumentin yazdı ve kremi de bırak dedi. Yani o kadar mutsuzum ki. Benzer bir durum yaşayan var mı? İyileşmeyi hızlandıracak bir öneriniz var mı lütfen yardımcı olur?