Kızlar bebeğim doğduğundan beri kakasını zor bir şekilde yapan bir bebek ek gidayada geçince daha da arttı Gastroenteroloji bölümünden takipli 2.5 aydır çölyak testi yapıldı negatif çıktı hâlâ da neden kabız olduğunu bulamadılar ilaç veriyorum yine kaka yapmıyor acaba kabızlık şişkinlik gaz alerji belirtisi olabilir mi alerji sadece kabızlıkla kendini belli edermi