Sfybsfyb bazen büyüklerde gerçekten çok biliyor.. Haziran’da doğum yaptım Haziran sonu falan bebeğim benimde öyle kusuyordu. Çok bilmiş bir büyüğüm sen kendini usutmussun bak bebegimede geçmiş demişti. Kendimi çok kötü hissetmiştim, çok üzülmüştüm ama Haziran sonunda da ne usutmesi yani diyordum kendi kendime. Sonra doktora sordum saglikli bir kusmaymis. Gerçekten herkesin her söylediğine kulak aşmayın. Kafanıza takılan birşey varsa doktorunuza sorun