Deletedmom_34 Hanımlar bebeğime hep duru granül ya da dalan bebek deterjanı kullandım, kıyafetleri meyve lekesi dolu elma muz üzüm, renklilerde de kullancağım bir leke çıkarıcı önerir misiniz
Degerli_anne Deletedmom_34 baby me leke çıkarıcı bana da burdan tavsiye etmişlerdi cok eski lekeleri çıkarmıyor ama yeni olan lekeleri çıkarıyor geceden sıkıyorum ve sabah makşye atıyorum leke kalmıyor
sheyda9191 Deletedmom_34 kesinlikle green clean. Hem temiz içerikli hem de çok güzel çıkarıyor. Bizim kızın kıyafetleri de demir ilacını püskürttüğünden daima kırmızı lekeli ve arada fazla kaka yaptığından kaka lekeli. Ama hem leke üstüne döküyorum hem de deterjan gözüne de bir kapak koyuyorum tertemiz çıkıyor.
pikacuu Deletedmom_34 Ben çok şey denedim lekeleri az çok bırakıyordu özellikle kaka lekesi. Baby me vanish vs hiç bir şeye yaramadı. En son aperoxs sarı güç aldım. Lekeye sıkıp çitiliyorum sonra makineye atıyorum. Duru granül deterjan ekliyorum miss gibi çıkıyor kıyafetler zarar da vermiyo. Mutlaka dene derim
Moonlightttt Birkucukeylulmeselesi eski lekeleri normal el sabunuyla bayağı bı ovalarsaniz açılıyor rengi. Ama tamamen çıkmıyor
sheyda9191 Birkucukeylulmeselesi yani çok çok eskiyi bilemem. Ama ben çamaşırlarını 1 hafta biriktirip toplu yıkıyorum ve çıkarıyor. Anında kirlendi makinaya atayım demiyorum. Ve bekliyor lekeli kuruyor üstünde ilaç ama çıkardı hep. Tabi kakalı olunca suya tutuyorum o ayrı 😅
Birkucukeylulmeselesi Moonlightttt çıksa iyi olur vanish de alıyo kaynar suyla ama uğraşmadıklarım kalmış
Birkucukeylulmeselesi sheyda9191 yok o kadar değil daha öncesinden var leke çıkarıcı hiç kullanmıyodum o yüzden baya eskide var maalesef
sheyda9191 Birkucukeylulmeselesi yani deneyebilirsiniz bence. Bir süre bekletin üzerinde olmadı öyle atın. Ben bekletmeden atıyorum 1 haftalık lekelerde ona rağmen çıkıyor