Masall_moms01 Merhabalar wee baby iki kulplu olan suluktan aldım kızıma ama ağzına alınca suratı değişiyor plastik tadı var nasıl geçer acaba o
Anneko Masall_moms01 wee baby suluk gerçekten pişmanlık sebebi ucunu nasıl deldi bilmiyorum delmis su içmesi için veriyorum biberonu mutlaka oyun yapıyor suyu döküyor sonra döktüğü yerdeki suyu yalıyor delirmek uzereydim akıtıyor kokuyor geçen hafta mamajoo nun sulugunu aldım bı ohhh dedim gerçekten su akmıyor diye kızım yerden yere çarpıyor bana mısın demedi
damlaertann Masall_moms01 bazı bebekler wee baby nın hıcbır urunun kabul etmiyor benim kızım da ne biberonu mu ne emzıgı İ ne sulugumı hıcbır ini kabul etmedi avent aldım bakalım yarın onu deneyeceğim
RainOverMe Masall_moms01 bızım kalmamıstı ya Bır bucuk seneye yakın suredır kullanıyor hatta yenısını alacaktım acaba yenı urunlerde mı var bu sorun🧐 bır de e bebegın bıberon temızleyıcısıyle cok yıkadım daha onceden bılmıyrm etkısı oldu mu
Masall_moms01 damlaertann biberonu avent normalde ben su için plastik alim wee baby dedim sırf tadı için almıyor umarım geçer
NmalkoC Bendede dediğinzden var yok ters dönünce su akıtmıyormuş sozde ama 2 günde deldi oğlum ağzını yanlardan su akıtıyor tek düşmede 2 kulbuda kırıldı cok kalıtesiz
RainOverMe NmalkoC ınanır mısınız sayısız defa salıncaktan beton ustune attı ve alt silikonunu da cıkartıp kullandı. Yenı pıpetını yırtmıs onun dısında sorunu yok. Siz ne zmn aldınız uretım tarıhı yenı mıydı Yenısını alacaktım yenı uretımler sorunluysa hıc almayayım😵💫
Sblatc NmalkoC bende almıştım 1 ay sonra ucundq kocaman bi delik oluştu o saman kızımın dişleri bile yoktu delindiği için çok su gidiyo
Temmuz1 Bende evde yedek bulunsun diye almıştım normalde nuk kullanıyorum ama kullandigim zaman hiç öyle birsey farketmedim bebek bulaşık deterjaniyle yıkasaniz ya da sıcak su ve karbonatta bekletin.
Masall_moms01 Temmuz1 bebek bulaşık detarjanıyla yıkadım kaynattım geçmedi bide karbonatı deneyim ben
NmalkoC RainOverMe benım 2 kez attı ikiside mutfakta parkenin üstünde kırıldı yanı ben alalı 7 ay oldu yenı üretimler farklıdır belki
Elif11 !“Masall_moms01”#p22396549 o kadar çok suluk değiştirdim ki sadece uzspace den memnun kaldık bebeğim de seviyor sağlam akıtmaz tavsiye ederim
Masall_moms01 Anneko aaa üzüldüm olumsuz yorumlara.. ben emzik olarwk mamajo kullanıyorum da suluk bakayım bi
Kubrasolmmaz Masall_moms01 ben aldığımdada hiç yoktu o koku ebebeğin biberon temizleme suyu ile yıkıyorum etkisi ondan dolayı olabilir