Umuttttt bazısı oneriyo bazısı tavsiye etmiyo zatn ne gereği var dimi kış mevsimi gelmek üzere evimizden balık eksik olmuyor zaten haftada bir alıp yedirsen Gine yeterli olur bnce . hergunn balık yağı iciriyolar sonuçta hergun balık yemiyoruz dimi saçma geliyo bana