Sütü kaynatıyorum arada güzelce karıştırıyorum sonra soğumaya bırakıyorum elimi içine koyup 7-8 saniye kadar dayanabilecek sıcaklıkta olunca bir başka kapta 2 çay kaşığı kadar (1 litre süt için) yoğurttan koyup kaynattığım sütten alıp o kapta yoğurtla beraber karıştırıyorum daha sonra tencereye koyuyorum karışımı ve iyice karıştırıyorum. Sütü kavanozlara koyuyorum tepsiye diziyorum kavanozları altına 1 tane mutfak havlusu üstüne de 2-3 tane ince mutfak havlusu koyup sarıyorum. 4,5 saat dışarda mayalayıp daha sonra kavanozların ağzını açarak dolaba koyup 1 gün bekletiyorum mis gibi güzel ekşi olmayan tatlı bir yoğurt oluyor kızım severek yiyor