sevginingucu Deletedmom_68 bende ilk 2 ay kullandım. Şu an beş aylık. gazlı bir çocuk. Hala kullanmalı mıyım acaba
Deletedmom_68 sevginingucu probiyotik sonuçta devam ediyorsa 1 ay daha kullanın bence sonra yoğurdunu probiyotik yoğurtla mayalarsınız
Nus sevginingucu 2 ay kullandım gecen hafta dr kontrolumde sordum bu arada bebegım 4 aylık devam edeyım mı dedım gazı yoksa devam etme dedı doktor gazı varsa devam edın nbl kullanıyorduk