cutebabymom mamayı 6.ayda reddetti uğraştım vermek için çünkü gece sık sık kalkmaya başladı biberon değiştim ,uyklarken vermeyi denedim ,içine bebe bisküvisi attım hiçbir şekilde yemedi en son da mama fiyatlarındaki artışı da görünce daha zorlanmadım.ama mamayı bırakmasında ki etkenin Solgarin süt arttırıcı ilacı olduğunu düşünüyorum ona başladıktan sonra bıraktı mamayı birkaç yerde o hapı içtikten sonra sütün tadını degsitirdigi ve bebeğin çok içtiğini yazıyorlardi bir deneyin isterseniz