Kızlar 5.5 aylık bebeğimde idrarda enfeksiyon ve bakteri olduğu için zimaks kullanıyoruz şikayetim çişinin ağır kokması ve sarı olmasıydı bugün ilacın 4. Günü çişinşn kokusu azaldı ancak çişi sanki sarının farklı bi tonu oldu yeşil gibi acaba enfeksiyonu böyle mi atıyor bilgisi olan var mı