Bu son haftalar çok iştahsız herşeyi yiyen bebek şuan yemiyor, üstüne ağzından çıkartıyor. 2 lokma yerse şükrediyorum zayıflıyor git gide ne yapacağımı bilmiyorum 1 buçuk yaşında, şuandada hamileyim 2. bebeğime son ayımdayım, doğumdan önce geçmesini umuyorum. Sizdede bu sorunlar varmı nasıl üstesinden gelirim nr yapabilirim çok yıprandım çok üzülüyorum