bisenakillisinzaten Bu ayın sonu ekim başı gibi Antalya’ya tatile gideceğiz. Tesettürlü biriyim çarşaflı değilim ama oldukça kapalı giyiniyorum. dizimin altında uzun polyester tunik ve altına bol paça penye pantolon giysem çok sıcak olur mu ? Bunun bir de yolu var?
Sherlockholmes bisenakillisinzaten Bence sıcak olmaz havalar serinlemeye başladı zaten. Ekimde de daha serin olur
akidesekerii bisenakillisinzaten Elbise de rahat olur aslında günlük rahat biseyler altına terlik, sandalet.
Rabia3535 bisenakillisinzaten canım ben tatile Mardin’e gittim emziren anneyim salaş uzun düğmeli bir elbise penye şal altına terlik giydim çok rahattı
Doruk-_ bisenakillisinzaten Antalya da yaşıyorum şuan gündüz hala sıcak akşam da öyle bi soguk olmuyor hala sıcak devam ediyor
tugceizgi bisenakillisinzaten Mersindeyim burada hafiften esmeye başladı. Ama sıcak da oluyor. Bence ne olur ne olmaz alın yanınıza hem ince hem kalın bişeyler. Havalar değişiyor
AbrhamH bisenakillisinzaten izmir serinlediyse antalyada serinler yakindir canim. Ama bence polyester tercih etme sicak olmasa bile rahat bir kumas degil. Elbise giyebilirsin dokumlu cok tatli elbiseler var. Altina topuklu terlik ya da yazlik pantolonlu takimlar kullanabilirsin onlarda cok şık oluyo