Kimseyle de görüşmüyoruz bir annemgille o da tee nezaman önceden beri kaşınıyordu bizde kalıyorlardi zaten herneyse bir aydır kendi evine taşındı gitti ama şuan bizde de başladı görüşüyoruz zaten sürekli ilk bnm ellerimde başladı sonra aynısı kızıma oldu suan bütün vücudum kaşınıyor hep yara oluyor bebeğimin de aynı çevremde olan kişiler sirke ile yikanmak dediler ama bebeğime ben nasıl sirke surecegim çok tedirginim ona bişey olmasından bunları yazarken bile heetarafimi paramparça kaşıyorum🥺 Rabbim dusmanima vermesin belki başına gelen vardır nolur bir yardım doktora da gidin doyen olacaktır cildiye bölümüne asla bir aydan önce randevu yok 🤷🏻♀️🥺