Kub_ 6 aylığım hayla isime karar veremedim erkek ismi seçmek çok zor oldu benim için öneri yapabilir misiniz
Fenty Kub_ Yazacağım isimler tuhaf gelebilir ama ismi taşıyanlar o kadar güzel ki. Yahya, Ubeyde, Hamza, Huzeyfe, Musab. Oğlumun adı da Mehmet Yağız eşim istediği için koyduk yoksa ben bunlardan birini koyacaktım.
Dildarhatun Fenty isimlerin güzelliğine 🥰 insanın hayırlısıyla birçok oğlu olası geliyo ki bu ismleri koysun 🌺
ahlasla Ahlas Uraz-s Uzay bunlar benm hoşuma giden isimler canım. İsimler brnce çok etkiliyor anlamlarını iyiice araştırarak karar ver💕
Kub_ ahlasla evet ya kızımın adı derin ayliz ve o kadar yaramaz ki Çok huysuz o yüzden oğlumun ismini de seçmek istiyorum seçerek koymak istiyorum yani genellikle uslu olan isimler
Kub_ BuseBlt peki uslu mu bebeğiniz bende bir doruk asaf diye düşündüm kızımın adı derin ayliz isimden de etkilendiğini düşünüyorum Çok huysuz hep Ağlak sürekli ağlıyor oğlumun isminide de aşırı seçici davranıyorum
isimsiz___ Kub_ oğlum olsa Metehan koyardım. Ege,Alaz,Cem,Emir , Cihangir , yekta bu isimler de hoş bence
BuseBlt Kub_ hamileyken karnimda da çok hareketliydi şimdi de öyle … 9 aylık bu aralar çok huysuz ama genelde bı mızmizlik var yani
Sibellettoooo Kub_ tatlım isim koyarken modernliğinden çok anlamına odaklanmanı öneririm.evlatlaeımıza bırakacağımız en büyük miras isimleri oluyor. Çok titizlikle seçmende fayda var.