ipek_dfn22 en sağlam uyandırma yöntemini söylüyorum, bir altıni açıp tamamen soymak , iki bebisi düz yatırıp bir sağa bir sola bir yüz üstü yine düz sonra yine sağ yine sol çevirip durmak tabiki sert yapmicaksin başını belini destliceksin. Bir mendili suyla ıslatıp yüzünü boynunu silebilirsin, burnunu sıkabilirsin 1 saniye 2 saniye sert değil tabi. Ben bazen yarım saat kırk dakika ugrasiyordum belki bir saat bile olmuştur uyandirmak için cabaladigim, gündüzleri iki saatte bir geceleri üç saatte bir uyandırıp emzir he bide uyandırma süresi uzun sürdüğü için mesela gece iki saatte bir alarm kurup 30 dk 60 dk arası uyandırma çabası yani tam 3 saat uyumuş oluyordu. Emerken de uyanık kalması için topuklariyla oyna, ben koltuk altlarını ds gidiklar gibi yapıyordum, yüzüne üflüyordum, sürekli konusuyordum , tvde hep açıktı, bide uyandirinca iyice ağlamasına izin veriyordum iyice açılsın diye