Nefes_ece Merhaba 27 temmuzda 3 tane aşı olduk Ağustos ayında hemişire aşı yok dedi bu ayda hemisremiz istifa etmiş bu ay sizce aşı olurmu bebeğine bu aşıyı yapan annler varmi
Deletedmom_33 Nefes_ece 3. Ayda yaptirursaniz genelde rota aşısı yapılıyor. 4.ayda aşısı var karma ve hepatit.