Her evin işi var maalesef hiç bitmiyor ve sonu yok.Ama bebeğiniz sadece bir kere bebek olucak.Onunla güzel vakit geçirmek için ev işlerini biraz sınırlayın veya öteleyin derim.Benim kıZımda 13 aylık onu uyuttum ve bulaşıkları yeni bitirdim uykudan feragat etmek zorundayız maalesef.Kolaylıklar dilerim 😍