Kızlar selam, 5 Eylül’de suni sancı ile normal doğum yaptım.
Doğum sonrası rahşmdemkan birikmesin diye karnıma çok bastırdı doktorlar. .
Bugün 10 gün oldu doğum yapalı. Rahminde muazzam bi ağrı ve acı var o günden beri. Doktora gittim. USG ile baktı, alttan muayene etti. Kan pıhtısı birikmiş dedi. Antibiyotik kullan 1 hafta sonra gel dedi. Ama bu acı ve ağrı dayanılır gibi değil. Başına gelen var mı acaba ya da duyan , bilen. Ne yapılır acaba?