KuzeyAyaz Kizlar grip oldum öksürük felan da var salgın varmış galiba ve benden de 27 günlük bebeğime geçti oda öksürüyor uyuyamiyor acaba yenidoğan bebeğe ne verirler doktora götürsem veya ben ne yapabilirim geçmesi için
ErkekkAnnesii KuzeyAyaz doktora götürün mutlaka bebeklerde çabuk ciğerlere iniyor ona göre bişey yaparlar
My_little_sunshine KuzeyAyaz Geçmiş olsun. Çok küçük bence güzel beslenip bol bol emzirin en iyi gelecek şey anne sütü. Doktorunuza da danışın tabii. Hemen atlatıyorlar o aylarda.🙏
Deletedmom_62 KuzeyAyaz benim de 23 günlük bebeğim hasta. midesi bulanıyor öğürüyor, hapşırıyor, burnu tıkalı gibi zor nefes alıyor hırıltı da var . calpol veriyorum aile hekimine götürdüm sadece sırtıni dinledi birseyi yok dedi gönderdi