Faakyuz24 kızım uzamış sarılık oldu 1. Ayda tahlilleri temiz çıktı doktorumuz artık bakmaya gerek yok kendiliğinden geçecek dedi ve geçti en yüksek 12 çıkmıştı ten renginin açılması 3.5 ay sürdü. Hiç geçmeyecek gibiydi ama geçiyor. En son gözdeki sarılık gidiyor.