Arkadaşlar selam, 10eylülde tatilden döndük. Ve 13 eylülde kızımda (2yaşında) ateşlenme oldu.37-39 arasonda gidip geldi. O gece ben dolven verdim.düşmedi sabaha karşı paranox fitil verdim 1 saat aonra ateşi düşünce sevinmiştim. Ertesi günü bacak arkalarında döküntü oldu. Yine ateşi çıktı ve hastaneye götürdüm. Kan tahlili yapıldı test temiz çıktı. O arada parol serum verdiler kendine geldi. Bugün 3. Gün ve kolları ağzınjn içi inanılmaz derrcede döküntülerle doldu ve yara oldu. Zrytec şurup kulanıyoruz. Ovadril diye bir losyon verdilrr ancak yakıyor sanırım çocuk acı çekiyor. Anne kaşınıyor diyip duruyor. Su çiçeğine benziyor ama daha feci bişeymiş bu. Egzemamızda vardı birleşince çok kötü oldu.Bunu geçiren ve önerisi olan var mı ??