Kızlar merhaba
3 gün önce bi post açmıştım burada. Kızım maalesef bu hastalığa yakalandı. İnanılmaz korktum çünkü ben çalışıyorum eşim çalışıyor ve kızım kreşe gidiyor bakacak ve bırakacak kimsemiz yoktu. Kızım 1 gün ateşlendi ve ardıdan döküntüleri başladı. Döküntüler başlayınca insan kahroluyor gerçekten. Çok üzüldüm kreşe verdiğim için kendimi suçladım vs vs. Ama sizlere de fikir olsun diye paylaşmak istedim 🙏🏻 Doktorumuzun verdiği losyonu kullandım ilk gün döküntüler üzerinde anlık bir rahatlatma yaptı ancak iyileştirme yapmadı sonrasından kendi yaptığımız kantaron yağını kullandım inanmayacaksınız ama bugğn 3. Günümüz ve döküntülerimiz sadece ayak parmaklarında kaldı diyebilirim. Ellerde avuç içinde kollarında dizlerinde neredeyse kalmadı. Bu dönem inanılmaz bir salgın var bu yüzden inşallah sizlere de faydam dokunur. Çünkü insanın çocuğunu o yaralar ile görmesi gerçekten psikolojik olarak çok etkilenmesine sebep oluyor😢 herkese acil şifalar diliyorum ❤️