Geçmiş olsun canım benim de bebeğim solunum sıkıntısı yüzünden bir hafta küvözde kalmıştı ben tam 8. Gün kucağıma almıştım. Umarım sen de yarın çocuğunu sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın. Ben de mama yoktu süt sağıp götürüyordum. Çok zor bir durum görmeden sabırla beklemek Allah yardımcın olsun 💜