rabiiia bizimkiler nedense benimle uğraşıyor 😓 bi arkadaş daha var onun her istediğini yaparken benim istediklerimin tam tersini yapıyorlar , kulüp istemiştim rehberlik vermekte ısrar ediyorlar ( ikisini almayan öğretmen varken ) nöbetci olduğumu bugun ders sonunda eve geldiğimde öğrendim mesaj attım ulaşamadım yarın dersim 2 de baslıyor nöbetci yazmıslar 7.30 da okulda olmam lazım , tutmayacağımı geçen hafta belirtmiştim halbuki yarın ne yapacağımı düşünüyorum kaç saattir