Merhaba hanımlar size birşey danışacağım. Kızımın doğduğundan beri hiç saçlarını kestirmedik şuan çok biçimsiz ve kısacık, görenler erkek zannediyor. Kışa girerken sıfıra vursak yaza kadar uzar ve gürleşir mi? Bide şuan herşeyi anlıyor ya saçları olmayınca etkilenir mi? Bu aylarda saçını kestiren varmı işe yarıyor mu gerçekten düzelir mi uzaması ?